Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nabór na stanowisko cywilne

Data publikacji 23.01.2015
Komendant Powiatowy Policji  poszukuje kandydatów na stanowisko: starszy specjalista  do spraw informatyki i łączności w Zespole Statystyki Przestępczości Wydziału Kryminalnego
  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.


Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach, ul. Polna 3, 64-500 Szamotuły

Miejsce wykonywania pracy:

  • Szamotuły
  • j/w

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych i zarządzanie sprzętem komputerowym
  • wykonywanie czynności programistycznych, aktualizowanie i administrowanie witrynami internetowymi komendy
  • rozwiązywanie problemów użytkowników systemów informatycznych Policji i usuwanie bieżących awarii sprzętu technicznego będącego na stanie jednostki
  • pełnienie obowiązków administratora lokalnego systemów informatycznych i wykonywanie czynności związanych z pełnieniem funkcji administratora bezpieczeństwa informacji
  • wprowadzanie i przetwarzanie danych z dokumentów rejestrujących do policyjnych baz danych
  • przeprowadzanie szkolenia użytkowników systemów informatycznych
  • instalowanie sprzętu informatycznego i oprogramowania w celu zapewnienia realizacji zadań przez użytkowników tych systemów. zgłaszanie zapotrzebowania na sprzęt informatyczny oraz materiały eksploatacyjne.
  • prowadzenie dokumentacji organizacyjnej i technicznej oraz ewidencji sprzętu technicznej będącej na stanie jednostki

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca administracyjno biurowa w siedzibie urzędu, przy monitorze ekranowych (powyżej 4 godzin dziennie), przy naturalnym i sztucznym oświetleniu

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • narzędzia i materiały pracy - komputer, budynek oraz stanowisko nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe informatyczne
  • w zakresie obsługi informatycznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
    • korzystanie z pełni praw publicznych
    • nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe
    • posiadanie nieposzlakowanej opinii
    • odpowiedzialność,
    • znajomość programów komputerowych typu Office
    • umiejętność szybkiego działania i organizacji pracy
    • samodzielność
    • własna inicjatywa
wymagania dodatkowe
  • rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków
  • przeszkolenie z zakresu "OIN"
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową oznaczonych klauzulą "ściśle tajne"

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych

Inne dokumenty i oświadczenia:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:

    02-02-2015

Miejsce składania dokumentów:

    Komenda Powiatowa Policji
    Polna 3
    64-500 Szamotuły

Inne informacje:

    - dokumenty złożone po terminie lub nie zawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone, dostarczonych dokumentów nie odsyłamy.
    -wysokość mnożnika 1.100 kwoty bazowej tj. 2.061,22 zł brutto oraz dodatek za wysługę lat
    - dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 61 29 31 325
    - zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do KPP Szamotuły w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym
Powrót na górę strony