Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE Nr 2

Data publikacji 09.04.2015

OGŁOSZENIE Nr 2

KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W SZAMOTUŁACH

z dnia 9 kwietnia 2015 r.


w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko

Komendanta Komisariatu Policji we Wronkach

Komendy Powiatowej Policji w Szamotułach


§ 1.


W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Komendanta Komisariatu Policji
we Wronkach Komendy Powiatowej Policji w Szamotułach ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.


O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze Policji spełniający poniższe kryteria:

  1. w zakresie wymagań formalnych – spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007r. w sprawie wymagań
    w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe
    (Dz.U. nr 123, poz. 857, z późn. zm.);


  1. w zakresie wymagań pożądanych:

    1. mający co najmniej 10 letni staż służby,

    2. mający co najmniej 3 - letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem,

    3. mający co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu jednostką lub komórką organizacyjną Policji,


  1. w zakresie wymagań dodatkowych:

  1. posiadanie wykształcenia z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji
    i zarządzania albo ukończenie studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, lub

  2. posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku prawo lub administracja.


§ 2.


Oferty kandydatów powinny zawierać:

  1. CV i list motywacyjny;

  2. kopie ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);

  3. potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;

  4. koncepcję pracy na stanowisku, na które prowadzi się postępowanie kwalifikacyjne (założenia do opracowania koncepcji pracy na stanowisku opisane są w Załączniku nr 2 do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji – obowiązującego od dnia 1 sierpnia 2014 r.);

  5. oświadczenie kandydata - pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji – obowiązującego od dnia 1 sierpnia 2014 r. i zamieszczony jest na stronie internetowej www.wielkopolska.policja.gov.pl w zakładce Dobór wewnętrzny na stanowiska w Policji – Dokumenty do pobrania lub na stronie www.isp.policja.pl - Sprawy kadrowo – szkoleniowe, Postępowania kwalifikacyjne na wybrane stanowiska służbowe);

  6. oświadczenie kandydata o pozostawaniu / nie pozostawaniu kandydata w stosunku małżeńskim, pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z jednym
    z funkcjonariuszy lub pracowników Policji będących w podległości służbowej stanowiska, na które aplikuje kandydat (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji, obowiązującego od dnia 1 sierpnia 2014 r.,
    i zamieszczony jest na stronie internetowej www.wielkopolska.policja.gov.pl
    w zakładce Dobór wewnętrzny na stanowiska w Policji – Dokumenty do pobrania
    lub na stronie www.isp.policja.pl - Sprawy kadrowo – szkoleniowe, Postępowania kwalifikacyjne na wybrane stanowiska służbowe);

  7. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);

  8. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);



§ 3.


Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym (wynikający z karty opisu stanowiska pracy lub regulaminu jednostki organizacyjnej Policji):

  1. Odpowiedzialność za organizację i realizację zadań w zakresie ochrony porządku publicznego na podległym terenie;

  2. Przeciwdziałanie przyczynom i warunkom sprzyjającym popełnianiu przestępstw
    i wykroczeń w szczególności na podstawie stanu analiz i porządku publicznego, określa taktyki i techniki pełnienia służby na podległym rejonie służbowym;

  3. Organizowanie i podejmowanie działań zmierzających do ustalenia i wykrycia sprawców przestępstw i wykroczeń w tym zabezpieczenia śladów i dowodów na miejscu zdarzenia
    i ich wykorzystanie;

  4. Nadzór nad pracą podległych funkcjonariuszy a w szczególności nad postępowaniami przygotowawczymi oraz postępowaniami w sprawach o wykroczenia prowadzonymi
    w podległej jednostce;

  5. Przestrzeganie przepisów prawa, zasad etyki zawodowej i kultury osobistej;

  6. Współdziałanie z organami samorządowymi;

  7. Prowadzenie rejestrów i ewidencji policyjnej na zasadach określonych w odrębnych przepisach ;

  8. Uczestnictwo w szkoleniach, naradach służbowych, a także organizowanie narad i odpraw służbowych w podległej jednostce;

  9. Przyjmowanie i rozpatrywanie interesantów w ramach skarg i wniosków;

  10. Występowanie do Komendanta Powiatowego Policji w Szamotułach w sprawach osobowych, wyróżnień oraz dyscyplinarnych dot. podległych policjantów.


§ 4.


Oferty, z podaniem na kopercie adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie Komendanta Powiatowego Policji w Szamotułach, ul. Polna 3, 64-500 Szamotuły w terminie do dnia 24 kwietnia 2015 r. z dopiskiem Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji we Wronkach Komendy Powiatowej Policji w Szamotułach z dopiskiem „w sekretariacie nie otwierać”.


§ 5.


Dodatkowe informacje dotyczące zasad prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji
w Szamotułach, tel. 61 29 31325 lub na stronie internetowej www.isp.policja.pl. w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji, w dokumencie Ogólny tryb i zasady przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.



§ 6.


Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 24 maja 2015 roku.





KOMENDANT POWIATOWY POLICJI

W SZAMOTUŁACH


mł insp. Sławomir Dziupiński





Powrót na górę strony