Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE

Data publikacji 01.06.2015

O naborze na stanowisko starszego specjalisty Jednoosobowego Stanowiska ds. bezpieczeństwa i higieny pracy KPP w Szamotułach


KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W SZAMOTUŁACH

poszukuje kandydatów na stanowisko: starszy specjalista Jednoosobowego Stanowiska ds. bezpieczeństwa i higieny pracy

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego pracownika korpusu służby cywilnej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
    i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.


Wymiar etatu: 0.25

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W SZAMOTUŁACH
UL. POLNA 3
64-500 SZAMOTUŁY

Miejsce wykonywania pracy:

  • Szamotuły

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wykonywanie i nadzorowanie zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.

  • Prowadzenie indywidualnych postępowań w zakresie odszkodowań z tytułu wypadków dla policjantów i pracowników Komendy.

  • Prowadzenie dla osób pełniących służbę i zatrudnionych w Komendzie szkoleń policjantów
    i pracowników z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.

  • Realizowanie zadań z zakresu medycyny pracy (badania profilaktyczne i kontrolne policjantów, badania wstępne, okresowe i kontrolne pracowników Komendy, Komisje Lekarskie, badania sanitarno-epidemiologiczne, szczepienia, specjalistyczne.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
    praca administracyjno-biurowa przy komputerze,
    praca w terenie (wyjazdy służbowe),
    praca w siedzibie urzędu na I piętrze

  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Oświetlenie naturalne oraz sztuczne.

Budynek oraz stanowisko pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: wyższe specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy

 


pozostałe wymagania niezbędne:

    • aktualne szkolenie okresowe dla pracowników służby BHP,

    • umiejętność pracy w zespole,

    • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,

    • komunikatywność,

    • odpowiedzialność, rzetelność i terminowość,

    • znajomość przepisów niezbędnych do właściwego wykonywania obowiązków służbowych - wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, znajomość przepisów BHP, prawa pracy, Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej oraz ustawy o Policji (umiejętność ich wyszukiwania i zastosowania),


wymagania dodatkowe

  • uprawnienie inspektora p.poż.,

  • samodzielność w wyszukiwaniu i zdobywaniu informacji,

  • dyspozycyjność,

  • umiejętności analityczne

prawo jazdy.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

  • kopia dowodu osobistego

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie
    o posiadaniu obywatelstwa polskiego

  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),

  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.

Inne dokumenty i oświadczenia

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

Termin składania dokumentów:

14 -07-2015

Miejsce składania dokumentów:

  1. - dokumenty można składać osobiście w siedzibie KPP w Szamotułach lub przesyłać za pośrednictwem Poczty Polskiej (decyduje data stempla pocztowego). Oferty złożone po terminie lub nie zawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy.

  2. - dokumenty należy składać w terminie 14 dni od daty opublikowania ogłoszenia
    w Biuletynie Służby Cywilnej (
    www.usc.gov.pl) pod adresem:


Komenda Powiatowa Policji

w Szamotułach

ul. Polna 3

64-500 Szamotuły







INNE INFORMACJE

  • wysokość mnożnika 0,420 kwoty bazowej tj. 787,01 zł brutto oraz dodatek za wysługę lat

  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 61 29 31 325

  • zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym

  • metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna,

  • dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi,





Powrót na górę strony