OGŁOSZENIE
O naborze na stanowisko starszego specjalisty Jednoosobowego Stanowiska ds. bezpieczeństwa i higieny pracy KPP w Szamotułach
KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W SZAMOTUŁACH
poszukuje kandydatów na stanowisko: starszy specjalista Jednoosobowego Stanowiska ds. bezpieczeństwa i higieny pracy
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego pracownika korpusu służby cywilnej
-
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 0.25
-
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
KOMENDA POWIATOWA
POLICJI W SZAMOTUŁACH
UL. POLNA 3
64-500 SZAMOTUŁY
Miejsce wykonywania pracy:
-
Szamotuły
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
Wykonywanie i nadzorowanie zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
-
Prowadzenie indywidualnych postępowań w zakresie odszkodowań z tytułu wypadków dla policjantów i pracowników Komendy.
-
Prowadzenie dla osób pełniących służbę i zatrudnionych w Komendzie szkoleń policjantów
i pracowników z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy. -
Realizowanie zadań z zakresu medycyny pracy (badania profilaktyczne i kontrolne policjantów, badania wstępne, okresowe i kontrolne pracowników Komendy, Komisje Lekarskie, badania sanitarno-epidemiologiczne, szczepienia, specjalistyczne.
Warunki pracy
-
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca administracyjno-biurowa przy komputerze,
praca w terenie (wyjazdy służbowe),
praca w siedzibie urzędu na I piętrze
-
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Oświetlenie naturalne oraz sztuczne.
Budynek oraz stanowisko pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy n i e z b ę d n e
-
wykształcenie: wyższe specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
pozostałe wymagania niezbędne:
-
aktualne szkolenie okresowe dla pracowników służby BHP,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
-
komunikatywność,
-
odpowiedzialność, rzetelność i terminowość,
-
znajomość przepisów niezbędnych do właściwego wykonywania obowiązków służbowych - wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, znajomość przepisów BHP, prawa pracy, Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej oraz ustawy o Policji (umiejętność ich wyszukiwania i zastosowania),
wymagania dodatkowe
-
uprawnienie inspektora p.poż.,
-
samodzielność w wyszukiwaniu i zdobywaniu informacji,
-
dyspozycyjność,
-
umiejętności analityczne
prawo jazdy.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys i list motywacyjny
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
kopia dowodu osobistego
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
-
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie
o posiadaniu obywatelstwa polskiego -
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
-
kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje.
Inne dokumenty i oświadczenia
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
Termin składania dokumentów:
14 -07-2015
Miejsce składania dokumentów:
-
- dokumenty można składać osobiście w siedzibie KPP w Szamotułach lub przesyłać za pośrednictwem Poczty Polskiej (decyduje data stempla pocztowego). Oferty złożone po terminie lub nie zawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy.
-
- dokumenty należy składać w terminie 14 dni od daty opublikowania ogłoszenia
w Biuletynie Służby Cywilnej (www.usc.gov.pl) pod adresem:
Komenda Powiatowa Policji
w Szamotułach
ul. Polna 3
64-500 Szamotuły
INNE INFORMACJE
-
wysokość mnożnika 0,420 kwoty bazowej tj. 787,01 zł brutto oraz dodatek za wysługę lat
-
dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 61 29 31 325
-
zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym
-
metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna,
-
dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi,