Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE

Data publikacji 27.08.2015

KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W SZAMOTUŁACH

z dnia 27 sierpnia 2015 r.

w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko

Zastępcy Naczelnika Wydziału Prewencji

Komendy Powiatowej Policji w Szamotułach

§ 1.

W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Zastępcy naczelnika Wydziału Prewencji Komendy Powiatowej Policji w Szamotułach ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze Policji spełniający poniższe kryteria:

  1. w zakresie wymagań formalnych – spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007r. w sprawie wymagań
    w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe
    (Dz.U. nr 123, poz. 857, z późn. zm.);

  2. w zakresie wymagań pożądanych:

    1. mający co najmniej 8 – letni staż służby w Policji,

    2. mający co najmniej 2 – letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem;

  3. w zakresie wymagań dodatkowych:

    1. posiadanie wykształcenie wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,

    2. posiadanie wykształcenia wyższego z tytułem magistra.


§ 2.

Oferty kandydatów powinny zawierać:

  1. CV i list motywacyjny;

  2. kopie ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);

  3. potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;

  4. koncepcję pracy na stanowisku, na które prowadzi się postępowanie kwalifikacyjne (koncepcja nie powinna przekraczać 6 stron, napisanych czcionką Arial lub Times New Roman 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm);

  5. oświadczenie kandydata – pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej (wzór oświadczenia dostępny na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór Wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);

  6. oświadczenie kandydata o pozostawaniu/nie pozostawaniu kandydata w stosunku małżeńskim, pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z jednym
    z funkcjonariuszy lub pracowników Policji, będących w podległości służbowej stanowiska, na które aplikuje kandydat (wzór oświadczenia dostępny na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór Wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji);

  7. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);

  8. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu).


§ 3.

Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym (wynikający z karty opisu stanowiska pracy lub regulaminu jednostki organizacyjnej Policji):

  1. Kierowanie i sprawowanie bezpośredniego nadzoru podczas nieobecności Naczelnika nad całością prac będących w gestii Wydziału Prewencji oraz pracą policjantów wchodzących w skład Wydziału;

  2. Planowanie, organizowanie i koordynowanie służby policjantów prewencji;

  3. Przeprowadzanie odpraw do służby oraz rozliczanie policjantów na jej zakończenie;

  4. Nadzorowanie realizacji zadań służbowych przez funkcjonariuszy Wydziału Prewencji. Dokumentowanie przebiegu i wyników nadzoru w rejestrach, protokołach, notatkach służbowych;

  5. Pełnienie obowiązków oficera kontrolnego jednostki;

  6. Uczestnictwo w opiniowaniu służbowym funkcjonariuszy wydziału. Przeprowadzanie rozmów z podległymi policjantami dotyczących opiniowania. Przygotowanie projektów opinii służbowych;

  7. Inicjowanie, organizowanie i podejmowanie działań mających zapobiegać popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz innych zjawisk kryminogennych;

  8. Analizowanie stanu porządku i bezpieczeństwa publicznego na podległym terenie.

  9. Uczestniczenie w pracach zespołów i komisji związanych z problematyką bezpieczeństwa
    i porządku.

  10. Zapobieganie popełnianiu przestępstw i wykroczeń przez stosowanie odpowiednich form
    i metod pełnienia służb adekwatnych do rodzajów zagrożeń przy uwzględnieniu będących do dyspozycji sił i środków.

  11. Opracowywanie koncepcji i planów dotyczących przygotowywania oraz wykorzystania sił
    i środków Policji w warunkach zbiorowego naruszenia porządku publicznego oraz zagrożenia bezpieczeństwa publicznego.

  12. Współpraca z Naczelnikiem Wydziału Kryminalnego w zakresie przedsięwzięć dotyczących zapewnienia porządku i bezpieczeństwa publicznego w celu zapobiegania przestępczości oraz ograniczenia zjawisk patologii społecznej.

  13. Nadzorowanie i kontrolowanie zgodności działań podejmowanych przez jednostki terenowe z obowiązującymi przepisami prawa oraz wydawanie zaleceń dotyczących ujawnionych uchybień i niedociągnięć.

  14. Utrzymywanie stałego kontaktu z sądami rodzinnymi oraz innymi instytucjami
    i organizacjami społecznymi zajmującymi się problematyką dzieci i młodzieży.

  15. Organizowanie doskonalenia zawodowego funkcjonariuszy i pracowników Wydziału Prewencji;

  16. Prowadzenie postępowań skargowych oraz pełnienie funkcji zastępcy koordynatora do spraw skarg i wniosków KPP Szamotuły;

  17. Nadzór nad funkcjonowaniem Sespol, SWD w obszarze służby prewencyjnej.


 

 

 

§ 4.

Oferty, z podaniem na kopercie adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie Komendanta Powiatowego Policji w Szamotułach, ul. Polna 3, 64-500 Szamotuły w terminie do dnia 09 września 2015 r. z dopiskiem Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Zastępcy Naczelnika Wydziału Prewencji Komendy Powiatowej Policji w Szamotułach z dopiskiem „w sekretariacie nie otwierać”.


§ 5.

Dodatkowe informacje dotyczące zasad prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji
w Szamotułach tel. 61 29 31325 lub na stronie internetowej
www.isp.policja.pl. w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji, w dokumencie Ogólny tryb i zasady przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.


§ 6.

Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 09 października 2015 roku.

 


KOMENDANT POWIATOWY POLICJI

W SZAMOTUŁACH


insp. Sławomir Dziupiński


Powrót na górę strony