Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Nabór na stanowisko Rzemieślnika wykwalifikowanego w KPP Szamotuły

Data publikacji 08.06.2016
Nabór na stanowisko Rzemieślnik wykwalifikowany w KPP Szamotuły

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W SZAMOTUŁACH

Komendant Powiatowy Policji

- poszukuje kandydatów na stanowisko: rzemieślnik wykwalifikowany Zespołu Finansów i

Zaopatrzenia

- na trzymiesięczny okres próbny

Wymiar etatu: 1,0

Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W SZAMOTUŁACH
ul. Polna 3
64-500 Szamotuły

Miejsce wykonywania pracy: Szamotuły

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

- prace remontowo-porządkowe, realizacja drobnych napraw,

- konserwacja urządzeń i instalacji elektroenergetycznych,

- prace konserwacyjne budynku, opłotowania oraz sprzętu,

- dbanie o czystość i porządek przed budynkiem Komendy jak i na placu za budynkiem,

- dbanie o zieleń wokół budynku,

- w okresie zimowym odśnieżanie schodów, chodnika oraz placu przed i za budynkiem

- wykonywanie czynności w zakresie gospodarki materiałowo-technicznej, prowadzenie

magazynu druków (w tym przyjmowanie, wydawanie, ewidencjonowanie, składanie

zapotrzebowania), prowadzenie ewidencji sprzętu (wyposażenie biur), materiałów

znajdujących się w KPP w Szamotułach i jednostkach podległych, prowadzenie magazynu

materiałów biurowych, odpowiedzialność za zaopatrzenie w środki utrzymania czystości,

ewidencja zużycia mediów – woda, prąd, gaz, opał


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: zawodowe lub średnie

  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego

  • posiadanie uprawnień kwalifikacyjnych do wykonywania zadań elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV i zespoły prądotwórcze o mocy powyżej 50kVA

  • pracowitość

  • umiejętność pracy w zespole

  • wymagania dodatkowe:

        samodzielność,

kreatywność i operatywność,

staranność i obowiązkowość,

        prawo jazdy


INFORMACJE O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • przy naturalnym i sztucznym oświetleniu


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • Budynek oraz stanowisko pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych.


INFORMACJE O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSóB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W URZÊDZIE


w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.


WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:


  • życiorys i list motywacyjny

  • kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,

  • kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,

  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych,

  • oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.


INNE DOKUMENTY


  • kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów


TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTóW

  • dokumenty można składać osobiście w siedzibie KPP w Szamotułach lub przesyłać za pośrednictwem Poczty Polskiej (decyduje data stempla pocztowego). Oferty złożone po terminie lub niezawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy.

  • dokumenty należy składać w terminie do dnia 21 czerwca 2016 roku

  • pod adresem:

Komenda Powiatowa Policji

w Szamotułach, ul. Polna 3, 64-500 Szamotuły

INNE INFORMACJE

  • wynagrodzenie wg kat. IX: 1.850 zł brutto + 10% premii regulaminowej +dodatek za wysługę lat

  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 61 29 31 325 lub 61 29 31 293

  • zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym

  • metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, rozmowa kwalifikacyjna,

  • dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi

  • w liście motywacyjnym należy podać nr PESEL


Powrót na górę strony