OGŁOSZENIE
Komendant Powiatowy Policji w Szamotułach poszukuje kandydata na stanowisko starszego specjalisty Zespołu Statystyki Przestępczości Wydziału Kryminalnego KPP Szamotuły.
WYMIAR ETATU: 1
LICZBA STANOWISK: 1
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach, ul. Polna 3, 64-500 Szamotuły
ZAKRES ZADAÑ NA STANOWISKU PRACY:
-
Czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych.
-
Bieżąca pomoc w zakresie informatyki dla użytkowników stanowisk komputerowych.
-
Zlecanie przeglądów i napraw serwisowych sprzętu elektronicznego.
-
Pełnienie obowiązków administratora lokalnego systemów informatycznych.
-
Instalowanie i czuwanie nad certyfikatami mobilnych urządzeń dostępowych.
-
Prowadzenie dokumentacji organizacyjnej, technicznej i ewidencyjnej łączności.
-
Kontrola poprawności wykorzystania przydzielonych środków łączności oraz bieżące szkolenie i instruowanie o sposobie użytkowania.
-
Prowadzenie ewidencji ilościowej sprzętu łączności i informatyki.
-
Zgłaszanie potrzeb jednostki na materiały eksploatacyjne i sprzęt informatyczny.
-
Nadzór nad eksploatacją i stanem technicznym powierzonego w użytkowanie majątku oraz nadzorowanie wszelkich napraw i usuwanie awarii, usterek powstałych w wyniku użytkowania sprzętu lub materiałów oraz ich konserwacją.
-
Wymiana materiałów eksploatacyjnych tzn. tonery, kasety barwiące, papier termiczny.
-
Wykonywanie zadań związanych z administrowaniem stanowiska ODN.
-
Dokonywanie kontroli stanu technicznego sieci oraz poprawności działania centrali wewnętrznej KPP.
-
Przygotowywanie sprzętu i materiałów do wybrakowania.
-
Wprowadzanie i przetwarzanie danych z dokumentów rejestrujących do Policyjnych baz danych .
-
Podłączanie komputerów oraz innych urządzeń do sieci komputerowej.
WYMAGANIA ZWI¡ZANE ZE STANOWISKIEM PRACY:
WYMAGANIA NIEZBÊDNE
-
wykształcenie: wyższe,
-
pożądane: doświadczenie informatyczne,
-
doświadczenie: 3 miesiące w zakresie obsługi informatycznej,
-
posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej,
-
korzystanie z pełni praw publicznych,
-
nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
posiadanie nieposzlakowanej opinii,
-
umiejętność obsługi programów komputerowych i urządzeń biurowych,
-
koncepcyjne myślenie, komunikatywność,
-
dobra znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi,
-
umiejętność diagnozowania usterek sprzętowych i ich usuwanie.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- komunikatywność,
- dyspozycyjność,
- samodzielność,
- umiejętność pracy w zespole,
- odpowiedzialność,
- terminowość.
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU: charakter pracy: biurowa, przy monitorze ekranowym, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
-
życiorys i list motywacyjny,
-
kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie
polskiego obywatelstwa,
-
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych,
-
inne np. kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTóW:
Dokumenty należy składać lub przesyłać w terminie 14 dni od daty opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Służby Cywilnej (www.usc.gov.pl) pod adresem:
Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach
Zespół Prezydialny, Kadr i Szkolenia
ul. Polna 3
64-500 Szamotuły
INNE INFORMACJE:
-
dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 61 29 31 325
-
zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby Komendy w celu wzięcia osobistego udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym.
-
wynagrodzenie brutto 1. 873,84 zł oraz dodatek za wysługę lat.