Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

NABÓR NA STANOWISKO CYWILNE

Data publikacji 21.10.2015

KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W SZAMOTUŁACH

poszukuje kandydatów na stanowisko:

Specjalista

Zespołu Statystyki Przestępczości Wydziału Kryminalnego


NAZWA I ADRES URZÊDU:

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W SZAMOTUŁACH

ul. Polna 3, 64-500 Szamotuły

KOMENDANT POWIATOWY POLICJI W SZAMOTUŁACH

poszukuje kandydatów na stanowisko:

Specjalista

Zespołu Statystyki Przestępczości Wydziału Kryminalnego


gdzie: w Komendzie Powiatowej Policji w Szamotułach


WYMIAR ETATU: 1

LICZBA STANOWISK: 1

Miejsce wykonywania pracy: Szamotuły

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  1. Czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych i zarządzanie sprzętem komputerowym,

  2. Wykonywanie czynności programistycznych, aktualizowanie i administrowanie witrynami internetowymi Komendy,

  3. Rozwiązywanie problemów użytkowników systemów informatycznych Policji i usuwanie bieżących awarii sprzętu technicznego będącego na stanie jednostki,

  4. Pełnienie obowiązków administratora lokalnego systemów informatycznych i wykonywanie czynności związanych z pełnieniem funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji,

  5. Wprowadzanie i przetwarzanie danych z dokumentów rejestrujących do policyjnych baz danych,

  6. Przeprowadzanie szkolenia użytkowników systemów informatycznych,

  7. Instalowanie sprzętu informatycznego i oprogramowania w celu zapewnienia realizacji zadań przez użytkowników tych systemów. Zgłaszanie zapotrzebowania na sprzęt informatyczny oraz materiały eksploatacyjne,

  8. Prowadzenie dokumentacji organizacyjnej i technicznej oraz ewidencji sprzętu technicznego będącej na stanie jednostki.

 

WYMAGANIA ZWI¡ZANE ZE STANOWISKIEM PRACY:

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: średnie informatyczne

  • doświadczenie: 3 miesiące w zakresie obsługi informatycznej

  • dobra znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi

  • posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,

  • korzystanie z pełni praw publicznych,

  • nie skazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub przestępstwo skarbowe

  • posiadanie nieposzlakowanej opinii

 


POZOSTAŁE WYMAGANIA NIEZBÊDNE:

  • znajomość programów komputerowych typu Office,

  • umiejętność szybkiego działania i organizacji pracy,

  • umiejętność pracy w zespole,

  • odpowiedzialność,

  • samodzielność,

  • własna inicjatywa.


WYMAGANIA DODATKOWE:

  • rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,

  • przeszkolenie z zakresu „OIN”

  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych

stanowiących tajemnice państwową, oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”.


INFORMACJE O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • Praca o charakterze administracyjno - biurowym w siedzibie urzędu,

  • przy monitorze ekranowym (powyżej 4 godzin dziennie),

  • przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • Budynek oraz stanowisko pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

INFORMACJE O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSóB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W URZÊDZIE

w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.


WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:

  • życiorys i list motywacyjny

  • kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,

  • kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,

  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej uprawniającej do dostępu do informacji niejawnych,

  • oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

INNE DOKUMENTY

  • kserokopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów

 

TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTóW

  • dokumenty można składać osobiście w siedzibie KPP w Szamotułach lub przesyłać za pośrednictwem Poczty Polskiej (decyduje data stempla pocztowego). Oferty złożone po terminie lub niezawierające wszystkich wymaganych dokumentów zostaną odrzucone. Dostarczonych dokumentów nie odsyłamy.

  • dokumenty należy składać w terminie 14 dni od daty opublikowania ogłoszenia
    w Biuletynie Służby Cywilnej (www.usc.gov.pl) pod adresem:


Komenda Powiatowa Policji

w Szamotułach

ul. Polna 3

64-500 Szamotuły


 

INNE INFORMACJE

  • wysokość mnożnika 1,100 kwoty bazowej tj. 2061,22 zł brutto oraz dodatek za wysługę lat

  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 61 29 31 325

  • zakwalifikowani kandydaci zostaną zaproszeni do siedziby Komendy w celu wzięcia udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym

  • metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna,

  • dokumenty aplikacyjne nie podlegają zwrotowi.




Powrót na górę strony